Rom Rideklubs indendørs E-julestævne 12.12.2021

Se startlister HER!

Generel info

1. Inviterede klubber: VEST - STR - HOSK

2. DRFs regler er gældende, hvor intet andet er anført.

3. ROM forbeholder sig ret til at aflyse/sammenlægge klasser med færre end 4 tilmeldte.

4. Tilmelding via Roms hjemmeside under eventtilmelding. Husk at lægge den rigtige klasse i kurven. Man SKAL som elevrytter vælge 3 heste man kunne tænke sig at ride på, så håber vi at alle får deres ønsker opfyldt, privatryttere skriver blot deres egen hests navn.

Spørg jeres ridelærer hvilke(n) klasse(r) I skal ride.

Der kan meldes i 2 klasser i samme procentklasse fx. både LD1 og LD2, men ikke mere end 2 starter pr. ekvipage/dag.

Alle elevheste med børn går som pony.

Der er mulighed for opråber i LD og trækker i Holdridning.

5. Stævnet er 3. afd af Romcuppen – i alt 3 afd. hen over året. Mest vindende dressurrytter fra Rom kåres efter julestævnet (februar). Højest redet % fra hvert stævne lægges sammen og man modtager pokal og præmie.

6. Der er sidste frameldingsfrist med 100% returret d. 9/12 2021, herefter gives der 0 kr retur ved frameldelse, uanset årsag.

7. Efteranmeldelser er muligt i det omfang tidsplanen tillader det, dobbelt indskud.

8. Hver dressurklasse koster 80kr., holdridning og spring 70 kr. som skal betales ved tilmeldingen – der er + 5 kr i onlinegebyr. OBS ALLE KLASSER RIDES PÅ BANE B

9. Der er rosetter og doteringer eller præmier svarende beløbet hertil. (1 placering/4 startende ryttere), kun rosetter i holdridning.

10. Sekretariatet åbner en time før første klasse starter. Telefon under stævnet 60 22 30 49.

11. Opvarmning foregår i indlagte 10-15 min pauser mellem hver 4. startende rytter. Og ellers er man velkommen til at benytte banen udendørs.

12. Af hensyn til den daglige drift må stalden kun benyttes til opsadling af opstaldede heste.

13. Stævnet er underlagt de på datoen gældende retningslinjer for Covid-19

Senest tilmelding d. 6/12-2021

Som altid mangler vi hjælpende hænder, så kontakt gerne Merete på 60223049 og informer om, hvornår I eller jeres forældre kan hjælpe.

Propositioner/klasser

1. LC 1 + 2 + 3 -B Heste

Dressur: Procentklasse Heste (SVH 0) |

2. LB 1 + 2 + 3 -B Heste

Dressur: Procentklasse Heste (SVH 0)

3. LA 1 + 2 + 3 -B Heste

Dressur: Procentklasse Heste (SVH 0)

4. LD 1 + 2 - B Pony og hest

5. LC 1 + 2 + 3 -B Pony

6. LB 1 + 2 + 3 -B Pony

7. LA 1 + 2 + 3 -B Pony

8. Holdridning

9. Show juleklasse spring – se beskrivelsen nedenfor

Højdespring gerne udklædt

Man varmer op og derefter begynder springningen, der foregår på 2-3 spring hvor det sidste spring gradvist sættes op, indtil man enten får en bom/et stop/en volte eller rytteren vælger at trække sig på højden. Vinderen er den der har sprunget højest.